01 · ОТРИМАННЯ РОБОЧОЇ ВІЗИ
Наявність страхового поліса – одна з основних вимог для отримання візи, а також для будь-якої подорожі закордон.
Наявність страхового поліса – одна з основних вимог для отримання візи, а також для будь-якої подорожі закордон.
У разі екстрених ситуацій Вам не доведеться замислюватися про компенсацію або вартість лікування.
Автоцивілка на авто та інший транспорт, “Зелена карта” для виїзду авто закордон, розширене страхування на автотранспорт та майно.
Дії осіб у разі настання події, а саме, вплив води (залиття сусідів або залиття Вашої оселі), пожежа, ПДТО, крадіжка тощо.
Негайно прийняти всі заходи, щоб запобігти впливу води. Якщо самостійно це зробити неможливо, викликати сантехніка або аварійну службу, сповістити представників ЖКО та скласти з ними АКТ з ймовірної причиною події ,по можливості зробити фото. Проінформувати про подію на гарячу лінію: 0800-508-010 та чекати прибуття представників Страховика або аварійного комісара , експерта для огляду пошкоджень та надати всі необхідні документи щодо своєї оселі або сприяти проведенню дій Страховиком по огляду пошкоджень майна.
Прийняти всі заходи по рятуванню життя мешканців приміщення,зупинити подачу струму, сповістити компетентні органи ( пожежників, міліцію, швидку допомогу), зателефонувати на гарячу лінію: 0 800-508-010, по можливості спробувати без загрози для життя ліквідувати пожежу. По можливості зробіть фото.
Викликати на місце події співробітників компетентних органів. Співробітник компетентних органів зобов’язаний видати клієнту первинну довідку, в якій будуть вказані дата, час, місце події, а також пошкодження. Сповістити на гарячу лінію: 0800-508-010 Страховика, виконувати отримані інструкції.
У разі настання події, що має ознаки страхової, Страхувальник (Застрахована особа або особа, що представляє її інтереси) перед тим, як звернутися по допомогу до відповідного закладу чи лікаря, зобов’язаний негайно, в будь-який час доби, повідомити про подію Асистуючу компанію за телефоном, вказаним в Основній частині Договору страхування, або повідомити іншим чином Асистуючу компанію (Страховика).
Якщо таке повідомлення неможливо здійснити з об’єктивних причин (непритомний стан або інший гострий стан здоров’я Застрахованої особи або відсутність діючих засобів зв’язку) до моменту отримання медичних послуг, це необхідно зробити не пізніше 24 годин з моменту отримання медичної допомоги.
Згідно з Законом України ” Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів “:
Страховим випадком є дорожньо-транспортна пригода, що сталася за участю забезпеченого транспортного засобу, внаслідок якої настає цивільно-правова відповідальність особи, відповідальність якої застрахована, за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю та/або майну потерпілого.
яка може бути підставою для здійснення страхового відшкодування (регламентної виплати)
Залишити транспортний засіб на місці події, включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки.
З місця події, сповістити Страховика про подію за телефоном цілодобової підтримки 0 800 508-010 – по Україні, та дочекатися приїзду представника Страховика на місце події.
Викликати на місце події співробітників компетентних органів (ДАІ та ін.). Співробітник компетентних органів зобов’язаний видати клієнту первинну довідку, в якій будуть вказані дата, час, місце події, а також пошкодження, які отримав автомобіль, водій, та ін.
У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю лише забезпечених транспортних засобів, за умови відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за згоди водіїв цих транспортних засобів щодо обставин її скоєння, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, ці водії мають право спільно скласти повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду (Європротокол).
Поінформувати інших осіб, причетних до цієї пригоди, про себе, своє місце проживання, назву та місцезнаходження страховика та надати відомості про відповідні страхові поліси;
У випадку, якщо подія сталася не з вини страхувальника, необхідно письмово зафіксувати інформацію про інших учасників ДТП, а саме: відомості про водія та транспортний засіб винуватця настання події, про наявність діючого договору страхування цивільної відповідальності власника наземного ТЗ;
Невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання дорожньо-транспортної пригоди, письмово надати страховику, з яким укладено договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду встановленого МТСБУ зразка, а також відомості про місцезнаходження свого транспортного засобу та пошкодженого майна, контактний телефон та свою адресу. Якщо водій транспортного засобу з поважних причин не мав змоги виконати зазначений обов’язок, він має підтвердити це документально.
За можливості зафіксуйте місце події шляхом фотографування чи проведення відео зйомки.
Залишити транспортний засіб на місці події, включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки.
Викликати на місце події співробітників компетентних органів (поліція). Співробітник компетентних органів зобов’язаний скласти рапорт поліції, в якому будуть вказані дата, час, місце події, а також необхідні дані про учасників ДТП.
У випадку, якщо подія сталася не з вини страхувальника, необхідно письмово зафіксувати інформацію про інших учасників ДТП, а саме: відомості про водія та транспортний засіб винуватця настання події, про наявність діючого договору страхування власника наземного ТЗ;
Протягом трьох робочих днів з дня настання дорожньо-транспортної пригоди, повідомити страховика, з яким укладено договір обов’язкового міжнародного страхування про дорожньо-транспортну пригоду а також відомості про місцезнаходження свого транспортного засобу та пошкодженого майна, контактний телефон та свою адресу.
Якщо винуватець ДТП є резидентом країни, у якій відбулося ДТП, то усі збитки відшкодовує страхова компанія, у якій застраховано цивільну відповідальність винуватця;
Якщо винуватець ДТП не є резидентом країни, у якій відбулося ДТП, то врегулюванням страхового випадку займається відповідне національне бюро “Зелена картка”.